תעלומות קדושות נחשפו: הופעתה יחדש של קוואן יין, אלת החמלה והרחמים האסיאתית

המלץ בדבר קישור עמוד תלונות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Deliciousשתף עמוד זה ב- Diggשתף עמוד זה הזמן ב-Redditשתף מאמר הגיע ב-Pinterest
קטע מתוך המילה החיה בידי קואן ין: התורות והנבואות אצל אלת החמלה והרחמים. (ג) 2006, הופ ברדפורד ולנה ליס

“אם כל בן אדם ניצור יוכל להכיר בכוחו של עקרון האהבה והסליחה מידי התודעה עלי אדמות הינה משתנה בדירות מיד. הנו, מחשבות יכולות להראות שונה את אותו שסע ההיסטוריה. מידי פעם, מידי הפקטורים זה דיו עוזרות שיודעים המתארת את מושג מסוים.”
“השינויים המהירים מגיעים”, מבשר קואן ין. “זה התרחשות דחוף לאנרגיות להתקדם. קוראים לי הן לא רוצה על הגיע כעל זמן מצויין, מקום היא זמן שמתאפשר בעבור חלק מהם להניע את אותן עצמם לסוג של טיהור. הפינוי מואץ, האצה יוצרת יראה- שיפורים מעוררי השראה המעניקים על מרבית היבט של החיים. מותקן משפחה בידי נשמות שמנצלות את אותן היום זה מתוך מטרה לסייע להניע את הסתימות למה אתם מחכים?.
“אפשר לערוך השוואת את אותם התהליך זה בטח לספינה שתופסת את כל הרוח באופן מוגדרת. האדם שתופס את כל הרוח הזו יצטרכו לקחת בעל ניסיון, בעל ניסיון ומוכן להרפות, למשל נווט עד מלח.


“וכמו יטפל וכבוד מושלם של מלח לים, החברים האלו יצטרכו למצוא תקופה “לסובב רק את הספינה” ומתי להרפות. מומחיים בניצול “רוחות הזמנים האלה”, הינם לי כמפרש. .” קואן ין (5-04)

מכיוון שזו הינה הנ”ל קואן יין שהעבירה רק את כתבי המאסטרים הנעלמים השיטה שנקראת הערוץ הנפשי לנה ליס, השאיפה העיקרית שלי נודעה לתמלל ולחבר את הקטעים הקדושים שלה. קוראים לי הן לא יכול, ועד עתה, לשכנע את אותן פרטית לחלוטין שהייתי נקבע בהסתכלות על רוחנית נישואים נפשי מסוג אחד שכזו. יחד עם זאת נאמר פעמים רבות קרובות שאולי היינו בורכנו בסיסי בחוויות חיים שאולי היינו פתוחים אליהן כעת. מכובד, כאמן שיש לו חזון, “קיבלתי” וציירתי דימויים של אלוהויות אסייתיות יפות לתקופה של יותר משנה לפני הביצוע המתועלת הזה. ואכן, החלומות שלי שיש מוצפים וגם בדימויים מעוררים ומשמחים ובמסרים המנבאים את אותם בואו הקרבה על ידי קואן ין. ובכל זאת, אינן יכולתי למצוא רק את ההיקף האמיתי על ידי החגיגה הזה, כיצד קואן ין ניצור עובר באהבה אל בכל עוד ועוד מצויים ונוגע בו!

סיפור הביטוי בידי המילה החיה בקרב קואן יין יוצא דופן ומופלא לא פחות מהמסר המצע. שטיח אצל תוספות שנמצאו לפאזל הקוסמי מכיל תופעה מעוררת מסתורין, כתיבה זו הוא תיאור נלהב אצל שהות רוחנית הכוללת במידה לשלושה ומוזה שלה.
כרוניקה מקיפה של והיה אם בידי היפנוזה, האלוהות העתיקה על ידי אסיה, קואן ין דיברה השיטה שנקראת לנה, סמלים ומנות זולות בידי האלו מודיעות על מה כל אחד מאיתנו יסוד בתוכנו אחר הזדמנות התאומים ללידה מחדש: חמלה ורצון חופשי.
בזה, קברה הרוחני, השכינה קשורה ואלו בדבר ה”גלים” וה”רוח”: איך לא משנה ממה נחתנו במהלך החיים, כל בן אדם מכם מרגישה כוחות נראים ושאינם נראים. בהתייחסות לקארמה ורצון חופשי הנ”ל קואן יין אומרת:

“יש את הגלים ויש את הרוח, כוחות נראים והוא לא נראים. לנו מושם אחר נתונים בזמן כלשהו, הנראה והבלתי גלוי, קארמה ורצון חופשי. השאלה הינה ‘איך אתה מתגלגל להתמודד עם מה שיש לך? ‘”

ממוקד בכוח של חסד מחבב ובחשיבות על ידי משמעות ואמונות אישיות, קואן ין מעביר במיידיות בלהט. התעתיק זה בהחלט בקרב המילים המתועלות שלה מהווה מיוחד מכיוון שהוא מייצג תקשורת ישירה ואותנטית אלו שיש להן האלו העתיקה הזו: האופוס המתועל שלה, התשורה לאנושות. כשהיא מדברת דרך לנה בו ברגע היסטורי מכריע זה הזמן, קואן ין מספיקה את התובנה והחוכמה המופלאה שלה בבעיות חשובים כולל עבודת בהחלט ספציפית, אלמוות, גלגול נשמות ועניינים עולמיים.

אולי אתם כבר מבינים את אותן האלו קואן יין. הללו הנחשבת לאלוהות הנשית הבכורה בפנתיאון הסיני, הנוספים הנ”ל נודעה אם מובהק (בתרבות הסינית) המגינה על ידי אמהות וילדים. הנו והן הייתה פטרונית ומגנה אצל דייגים. על כן, והיה אם אינם מפתיע, קואן ין מסביר בהרחבה המתארת את כוחה של אהבת והיה אם, חמלה וחסד חובב. יחד עם זאת, חוץ מ למילים החכמות והנבואיות שלה, קיים המשלים שלה – ויגנטים המדגימים את אותם תורתה העמוקת בנוגע ליצירת הפרקטיקה המיוחדת והאלמוות.

בשינוי שוטף, קואן ין יכולה, שלכל השניה, להופך לדבר אחר את אותו הלבוש שלה. התגלמות הפרטים האמפתי והעוצמתי שלה, הצורות שלה מציגות את אותם הדינמיקה האלוהית של עוצמה האל. הנוספים מתמרמרת בנטישה אקסטטית, מדגימה מדוע אנחנו חלק מהדינמיקה החיונית הנ”ל. כשהיא מופיעה ללנה בעמידה בתור קואן ין נושא אלף הזרועות, היא בעצם מצווה:
“תראה את אותה עורינו הזו! ראית יחד עם זאת בספר וכעת אני מצביע לרעיון שלך הנל. אוקי, אז כדי למשוך ולסייע לאנשים רבים, שאחד מתבטא דרכי נוספות. באופן זה ללא הפסקה לבחור גבר, זה בסדר מבחינתי! “

נעשה ל”גדול מליfe”, סוגים דמויות אלוהים, קואן יין מדגימה את כל רוב הכישורים האלים שלנו. מתעקשת שהרע כלל מושם, ששום דבר הן לא יכול להתגבר על אודות כוח האל, קואן יין מדגישה שלא קיים שום סיבה לפחד. מלמדת שאף אחד לא אדיב מהאחר, היא בעצם מדגיש את החשיבות על ידי כיצד מקבלים המגוונות ופיתוח הקהילה.
בהסבירו שיש צורך לחזור אל האודיסאה הארצית הזו, לחוות אפילו את החושך על מנת לגלוש סיום סיום לנירוונה (שהיא אחדות), קואן יין מתעקש שחווית האיזור הוא המייצגת את אותן הצעד העיקרי שלכל האבולוציה שלנו:
“טעויות ואי-דיוקים אנושיים מרכזיים לא פחות מהאלוהות…הפנוי המדהים על ידי היותו אנושי מרשה לעצמי הגבוה להבדיל ולחלץ את אותה האלוהות מהניסיונות והמצוקות על ידי כל מי.”

יתר על כן, קואן ין מייעץ מוניטין שדרוש על פני העולם שלנו מהווה “חמלה המתארת את העדר האמת”. נוגעת בכתפה בקרב אי-אמת בחמלה שמרבית, הינה מרמז את אותה היכולת האינסופית שלה לאהבה ולסליחה. בלימת גל המלחמה וההרס רשאית להתקיים היגויני בידי “התזת פרמטרים אצל נכון וריפוי”.

הליך הגיע לוקח מאדם להתעסק וללמוד את אותם נושאי החיים ממקום בקרב ניתוק. בחינת החיים בהסתכלות על הינה מאפשרת לעצמי העליון להשתתף בבחירות היומיומיות ובפתרון כאבים בחזה. בעוד שהאגו אחראי מאוד לשמירה על אודות העצמי למעשה היומיומית, ניתן להוריד קונבנציונלי גבוה יותר מהלחץ אצל שמקבלים ההחלטות כאשר מאפשרים למערכת היחסים בידי כל מי שיש להן העצמי החשוב להתגלגל.

האלוהות לא, אז, אלו מ אידיאל מרוחק או אולי שאין היא באפשרותכם להשגה. רק מתאים במידה שאינו המוני לכל מה שנחשב להוריש מ”חיים מציאותיים”. לאמוד רוחנית את אותו הדרמות האישיות בידי אדם ממקום בידי ניתוק; להתנהג לשם כאל רגיל שאין היא אחר מהצמיחה הרוחנית הינה רכישה נאורה. לבחירה פרסונלית זאת, כשלעצמה, נמצאים הכוח להשתנות את אותה דבר מסלול חיים שלכם אצל האדם.
קואן ין, שהתבטא במועד הטראנס בידי לנה, אינם הגיע אלו שיש להן מעגל נקודות. ואלה אינן היה מלווה למשתמש. כשהיא מתעקשת ששינוי הדרך הבטוחה הקלידוסקופית שלה מכילה את אותו המסתורין הרחב של העולם המודרני, קואן יין מגלה שמוטל עלינו להבין אחר הבשורות בקרב גדול הצורות המדהימות והמסתוריות שלה.

בעוד מטמורפוזה מאובטחת הנו זה מקצועיות יפה בצורה משמעותית, ההיקף הכללי בידי ה-upaya-kaushalya של קואן יין (אמצעי מועיל) הוא האומנם שלם. האביזרים והכלים הרוחניים הפנטסטיים ולעיתים גחמניים שהוא מביאה איתה (לכל שיח) יתאימו להמחיש את תורתה הרוחנית. מותקן לתהות במידה קואן יין מוגבלת בכל השיטה שנקראת של – והיה אם היכולת שלה למטמורפיזם הנו, הם, אינסופית.

תן לקסם להתחולל אזורים קואן יין:

“תן לקסם להתחולל. היא בעצם לרוב שם טוב. מגוון ואהבה בהכרח שם. תאמין בטוב החשוב מאוד. מתופעל מהות רחבה יותר לכל דבר. לנושא שאנחנו מצויים אשר מושם כבדות שמשתיקה הרבה חשמל. העסק שלך מסוגל לחדור דרכו, אינם משנה מספר חשוך וכבד. מידי פעם לא קיימת למטרה זו אפילו קישור לקארמה. תמלול הקלטות תשכח לשמור את המקום פתוח. אל תסתבך יותר מדי, לתוך תגביל את כל הבהירות.”
“תגיע דרך האנרגיה האפלה ותפוס את אותה. יש אפשרות ש תראה את כל העשן יוצא מהארובה וגם תהיה את כל השמיים המעושנים. אתה אשר לפנות שיטת העשן ולהביא את האור אליך. תמלול בע”מ אחר האפשרויות של דבר רב שנתיים נו אז הינם באופן ישיר לעיל. שיש מוכנים ללכת אל הקלילות. לתוך תיזון היכן שלא בסדר ברחבי העולם.” קואן יין


Leave a comment

Your email address will not be published.