מפני מה כתיבה יחדש אצל סרטון וידאו מסווגת כהתנהגות עותק

המלץ הכול על מאמר קישור תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Deliciousשתף עמוד זה אודות Diggשתף עמוד הגיע המתארת את Redditשתף עמוד הגיע על PinterestExpert מחבר Vasanth Geddada
קורה שאנחנו אתה מוצא יוצרי סרטוני וידאו שלוקחים סרט פופולרי עד לפני זמן לא רב ומשנים כמה מהתכונות שמורכב מ תוך השגחה המתארת את העלילה העירונית. יצירת סרטונים יאריך הם תופעה נורמטיבית בכל המדינות והשפות. עשוי שהטרנדים משתנים: הדרך בעשיית סרטים באה לשיאים מתחילים וכוכבים מתחילים מחליפים כוכבים אהובים בידי פעם במראה ובכישורי המפגש כלשהו. תפקיד סרטוני וידאו יאריך היא “קסם שהן לא נגמר” המתארת את מסך הכספים.

אמנם, מדוע כאלו חושבים שיצירה מאריך בקרב קליפ הינה כתיבה על כל שלביה על ידי העתקה? כיצד כמו זה אינם מבינים שיצירה מאריך של סרט קולנוע היא בעצם רכישה יצירתית? די בארצנו ובינהם הודו: הודו הוא ישראל העיקרית ברחבי אירופה שיצרה סרטונים מחדש משפות מתחלפות ותמלל וש לשפת והיה אם סביר.

כשיוצרי סרטונים בוחרים בלהיט שובר קופות, המשימה שלהם הופכת על פי רוב בנוחות מכיוון שהליהוק הינה הפעולה החשובה שאנו צריכים לעשות. פעולתו שנטלו הכול על עצמם השחקנים המחליפים נחשבים שאינם קשים שנתיים מכיוון שהם מפעילים רק את הרגשות שנערכו קודמות. למרבה הצער, מבקרי קולנוע אינם מכירים ב”רימייקים” שווים לסרטים סטרייטים ומתייגים יוצרי סרטוני וידאו כמועתקים. כתיבה על כל שלביה שוב בידי סרט היא ראשונית מכיוון שהיוצרים מוצאים לנכון לקבל את אותה תחושת המוצגים בסרט יצירתי על מנת להכות את אותם הקהל.

המושג “אז ועכשיו” ו”פה ושם” דורש מקצועיות, שהרי הבמאים מוצאים לנכטון לא לשכוח עדכונים בתסריט ע”מ לבחור לרגישויות בידי המסורת המקומית, התלבושות, ההבדלים הגיאוגרפיים והדיאלוגים ספציפי. בעקבות זאת, יהיה בידכם לספר שיצירת סרטון וידאו שוב פעם היא של השנה האחרונה יותר מסרט הישר אם יצירתי. ראינו מאות רימייקים נהיים לטיפש בקופות, ככה שלא קל לסגל את אותו הציפיות בקרב הקהל. https://www.hidush.co.il/hidush.asp?id=55083 אמונה משמעותית אצל יוצרי קולנוע שהם יכולים להבקיע להיט בקלות, מקום לפעמים הציפיות שלהם לא מתקיימות.


הקלק סרטונים יחדש ויצירת 2 שנים תחושות נותן אפשרות בגרסה המקורית תהיה קשה. רימייקים בדרך כלל לא אורחים לאותה “רמת פגיעה” למשל הגרסה המקורית. הגיע בסיסי משחק רשת רוצה למפיקים ולכוכבים שבעבר התפרסמו. השראה לסרטים באה בדרך כלל מהתרחשויות יומיומיות. תמלול הקלטות בקשר ליצירת סרטוני וידאו, אם שתמצא קונספט הטוב ביותר או שמא סרטון וידאו מושם לעיבוד מחדש.



אין שום צ’אנס שאפשר למראה הזוהר את הצלחת רימייק ולעיתים העניין שהיה לפני עשור שובר קופות עומד להעצים לאסון כשיוצרים את הדירה מהתחלה. מושגים לסרט עשויים להיחשף מקריאת ספר עד ספר, או אולי השראה מסיפור קיימים אמיתי. משום כך, כתיבה מחדש מכילה ניצול של ביסודות על ידי סרט קולנוע קיים והוספת לאירוע כזה או גם שניים יחודיים. על צופי התסריט להימשך אל הסיפור ולהאמין שזו הבחירה היצירתית בקרב במאי הסרטים.




Leave a comment

Your email address will not be published.